Ledwo człowiek wyjedzie na wakacje, a tu pojawiają się komentarze i wbija się pierwszy tysiąc odwiedzin. Dzięki wielkie, tyle że z takim dostępem do sieci jaki mam teraz nie daję rady odpisywać na bieżąco! Tak czy inaczej, jestem zadowolony z postępu prac nad Desantem, ponieważ cały czas prowadzę betatesty po znajomych, których odwiedzam – i na dniach wrzucę pierwszą aktualizację.
Konieczny będzie wybór formy aktualizacji – w związku z reklamą Desantu na paru różnych serwisach (pozdrowienia dla komentujących na Bagnie – poprawiliście mi humor!) konieczna będzie archiwizacja starych wersji, aby nowi mogli się połapać w miarę co i jak. Jak na razie myślę to w ten sposób, żeby zrobić podstrony z aktualną wersją, a zmiany publikować jako nowe posty – i zostawiać stare jako archiwum. Jak ktoś ma lepszy pomysł to pisać.
Ponadto:
- Pojawiły się dwa zestawy fanowskich opcji dodatkowych: jedna No.ze a druga Paprota. Obie są interesujące: No.ze wprowadza sztony działające jako stimpacki, granaty i inne używki (plus parę frakcji) co jest zdecydowanie ciekawą koncepcją, która pasuje nawet do systemu tabelkowego i będzie testowana gdy tylko znów będę miał z kim. Natomiast Paprot stworzył kompleksowy system kampanii (niepokojąco zbieżny z moim własnym, który zamierzam wprowadzić w wersji alfa – kilka pomysłów się pokrywa, na pewno podejmę z nim przynajmniej odrobinę współpracy, ponieważ rokuje bardzo interesująco) oraz sporą listę frakcji. Wszystkie są interesujące, dużo jest kompletnie niegrywalnych, a kilka to kompletne perełki – mam już trzech faworytów, których z przyjemnością przystosuję i umieszczę na liście grywalnych i kompatybilnych.
- W wyniku ostatnich betatestów wyszło kilka zmian (głównie na liście sprzętu – zmiany wagi i nazw, sprawy kosmetyczne), z czego jedna bardzo istotna: próg reguły ruchomego celu zostaje zmieniony z 2+x na 1+x, co oznacza, że trójka na kości będzie już wystarczała, by trafić w cel który przemieszcza się standardowo.
Szczerze mówiąc – dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc, autorom komentarzy za sugestie i rozkminy, i obiecuję, że nie porzucę tego projektu przez możliwie długi czas… a nie jak gro autorów systemów autorskich.
Konieczny będzie wybór formy aktualizacji – w związku z reklamą Desantu na paru różnych serwisach (pozdrowienia dla komentujących na Bagnie – poprawiliście mi humor!) konieczna będzie archiwizacja starych wersji, aby nowi mogli się połapać w miarę co i jak. Jak na razie myślę to w ten sposób, żeby zrobić podstrony z aktualną wersją, a zmiany publikować jako nowe posty – i zostawiać stare jako archiwum. Jak ktoś ma lepszy pomysł to pisać.
Ponadto:
- Pojawiły się dwa zestawy fanowskich opcji dodatkowych: jedna No.ze a druga Paprota. Obie są interesujące: No.ze wprowadza sztony działające jako stimpacki, granaty i inne używki (plus parę frakcji) co jest zdecydowanie ciekawą koncepcją, która pasuje nawet do systemu tabelkowego i będzie testowana gdy tylko znów będę miał z kim. Natomiast Paprot stworzył kompleksowy system kampanii (niepokojąco zbieżny z moim własnym, który zamierzam wprowadzić w wersji alfa – kilka pomysłów się pokrywa, na pewno podejmę z nim przynajmniej odrobinę współpracy, ponieważ rokuje bardzo interesująco) oraz sporą listę frakcji. Wszystkie są interesujące, dużo jest kompletnie niegrywalnych, a kilka to kompletne perełki – mam już trzech faworytów, których z przyjemnością przystosuję i umieszczę na liście grywalnych i kompatybilnych.
- W wyniku ostatnich betatestów wyszło kilka zmian (głównie na liście sprzętu – zmiany wagi i nazw, sprawy kosmetyczne), z czego jedna bardzo istotna: próg reguły ruchomego celu zostaje zmieniony z 2+x na 1+x, co oznacza, że trójka na kości będzie już wystarczała, by trafić w cel który przemieszcza się standardowo.
Szczerze mówiąc – dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc, autorom komentarzy za sugestie i rozkminy, i obiecuję, że nie porzucę tego projektu przez możliwie długi czas… a nie jak gro autorów systemów autorskich.