Broń strzelecka:
Ciężkie:
|
Ilość
|
Rany
|
Zasięg
|
Masa
|
Zasady specjalne
|
Plazma
|
2
|
•
|
3
|
4
|
Ignoruje pancerz wzmacniany
|
Karabin maszynowy
|
1
|
•
|
4
|
4
|
Za 2 π można spróbować trafić dodatkowy cel w
zasięgu, max 2 dodatkowe cele, każdy kolejny cel z karą -1 do rzutu
|
Miotacz ognia
|
1
|
••/•
|
2
|
3
|
Dwa obrażenia na pierwszym polu, jedno na
następnym, trafia niezależnie od przynależności, nie działa na postacie w
pancerzach wzmacnianych, ignoruje zdolność pancerza kamuflującego
|
Średnie:
|
Ilość
|
Rany
|
Zasięg
|
Masa
|
Zasady specjalne
|
Karabin wyborowy
|
1
|
•
|
5
|
5
|
Cel korzysta z połowy zręczności na unik
|
Garłacz
|
2
|
••
|
2
|
4
|
Nie działa na jednostki w pancerzach
wzmocnionych, reduktywnych i skokowych, trudność leczenia ran podwójna
|
Laser
|
2
|
•
|
4
|
3
|
+1 do testu
|
Lekkie:
|
Ilość
|
Rany
|
Zasięg
|
Masa
|
Zasady specjalne
|
Karabin
|
4
|
•
|
4
|
2
|
|
Pistolet
|
3
|
•
|
2
|
1
|
Broń do walki wręcz:
Ciężkie:
|
Ilość
|
Rany
|
Masa
|
Zasady specjalne
|
Młot wspomagany
|
2
|
••
|
4
|
+1 do kosztu π ruchu
|
Włócznia pneumatyczna
|
1
|
•
|
4/3
|
Zasięg dwa pola, tylko
w linii prostej, cele na pierwszym polu do obrony używają zręczności
|
Średnie:
|
Ilość
|
Rany
|
Masa
|
Zasady specjalne
|
Miecz łańcuchowy
|
4
|
•
|
3
|
Ignoruje pancerz
wzmacniany
|
Energorękawica
|
2
|
•
|
3
|
Dodaje +1 π celu
|
Lekkie
|
Ilość
|
Rany
|
Masa
|
Zasady specjalne
|
Nóż
|
5
|
•
|
1
|
Jeśli za pierwszym
razem się nie trafi, można ponowić test
|
Rozpruwacz
|
2
|
•
|
2
|
Trudność leczenia ran
podwójna
|
Pancerze:
Ciężkie:
|
Ilość
|
Masa
|
Zasady
|
Skokowy
|
2
|
3/4
|
Możliwość przeskoczenia jednego pola, jeżeli ma się jedno
pole do rozbiegu
|
Wzmacniany
|
3
|
4
|
Każdy atak obniżany jest o jedno obrażenie
|
Średnie
|
Ilość
|
Masa
|
Zasięg
|
Kamuflujący
|
1
|
2
|
Strzelający ignoruje wyniki na kostce wyższe niż 3
|
Biegowy
|
3
|
1
|
|
Reduktywny
|
3
|
3
|
Każdy atak jest obniżany o jeden do jednego obrażenia
|
Lekkie:
|
Ilość
|
Masa
|
Zasady
|
Zwiadowczy
|
3
|
2
|
Trafienie trudniejsze o 1
|
Przedmioty użytkowe:
Ciężkie:
|
Ilość
|
Masa
|
Zasady
|
Zestaw medyka +2
|
2
|
7
|
Umożliwia leczenie, dodaje +2 do testu
|
Zestaw technika +2
|
1
|
7
|
Umożliwia czynności techniczne, dodaje +2 do testu
|
Średnie:
|
Ilość
|
Masa
|
Zasady
|
Zestaw medyka +1
|
3
|
6
|
Umożliwia leczenie, dodaje +1 do testu
|
Zestaw technika +1
|
2
|
6
|
Umożliwia czynności techniczne, dodaje +1 do testu
|
Lekkie:
|
Ilość
|
Masa
|
Zasady
|
Zestaw medyka
|
4
|
5
|
Umożliwia leczenie
|
Zestaw technika
|
4
|
5
|
Umożliwia czynności techniczne
|
Noktowizor
|
3
|
-
|
Umożliwia strzelanie w ciemności z zasięgiem o jeden
mniejszym
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz