O co chodzi?

O co chodzi? O taktyczną grę planszową, w której kierujesz grupą wojowników, która ma za zadanie przejąć kontrolę nad obiektem. Brzmi znajomo. Tyle że tutaj Piraci walczą z Żołnierzami Korporacji na pokładach statków kosmicznych, Technicy kradną technologię z konwojów Strażników, cała masa innych ugrupowań czai się tylko, żeby urwać coś dla siebie, a wszystko to przy salwach karabinów maszynowych i łomocie młotów wspomaganych. Piraci! W pancerzach! W kosmosie!


SPRZĘT


Broń strzelecka:
Ciężkie:
Ilość
Rany
Zasięg
Masa
Zasady specjalne
Plazma
2
3
4
Ignoruje pancerz wzmacniany
Karabin maszynowy
1
4
4
Za 2 π można spróbować trafić dodatkowy cel w zasięgu, max 2 dodatkowe cele, każdy kolejny cel z karą -1 do rzutu
Miotacz ognia
1
••/•
2
3
Dwa obrażenia na pierwszym polu, jedno na następnym, trafia niezależnie od przynależności, nie działa na postacie w pancerzach wzmacnianych, ignoruje zdolność pancerza kamuflującego
Średnie:
Ilość
Rany
Zasięg
Masa
Zasady specjalne
Karabin wyborowy
1
5
5
Cel korzysta z połowy zręczności na unik
Garłacz
2
••
2
4
Nie działa na jednostki w pancerzach wzmocnionych, reduktywnych i skokowych, trudność leczenia ran podwójna
Laser
2
4
3
+1 do testu
Lekkie:
Ilość
Rany
Zasięg
Masa
Zasady specjalne
Karabin
4
4
2

Pistolet
3
2
1



Broń do walki wręcz:

Ciężkie:
Ilość
Rany
Masa
Zasady specjalne
Młot wspomagany
2
••
4
+1 do kosztu π ruchu
Włócznia pneumatyczna
1
4/3
Zasięg dwa pola, tylko w linii prostej, cele na pierwszym polu do obrony używają zręczności
Średnie:
Ilość
Rany
Masa
Zasady specjalne
Miecz łańcuchowy
4
3
Ignoruje pancerz wzmacniany
Energorękawica
2
3
Dodaje +1 π celu
Lekkie
Ilość
Rany
Masa
Zasady specjalne
Nóż
5
1
Jeśli za pierwszym razem się nie trafi, można ponowić test
Rozpruwacz
2
2
Trudność leczenia ran podwójna


Pancerze:

Ciężkie:
Ilość
Masa
Zasady
Skokowy
2
3/4
Możliwość przeskoczenia jednego pola, jeżeli ma się jedno pole do rozbiegu
Wzmacniany
3
4
Każdy atak obniżany jest o jedno obrażenie
Średnie
Ilość
Masa
Zasięg
Kamuflujący
1
2
Strzelający ignoruje wyniki na kostce wyższe niż 3
Biegowy
3
1

Reduktywny
3
3
Każdy atak jest obniżany o jeden do jednego obrażenia
Lekkie:
Ilość
Masa
Zasady
Zwiadowczy
3
2
Trafienie trudniejsze o 1

Przedmioty użytkowe:

Ciężkie:
Ilość
Masa
Zasady
Zestaw medyka +2
2
7
Umożliwia leczenie, dodaje +2 do testu
Zestaw technika +2
1
7
Umożliwia czynności techniczne, dodaje +2 do testu
Średnie:
Ilość
Masa
Zasady
Zestaw medyka +1
3
6
Umożliwia leczenie, dodaje +1 do testu
Zestaw technika +1
2
6
Umożliwia czynności techniczne, dodaje +1 do testu
Lekkie:
Ilość
Masa
Zasady
Zestaw medyka
4
5
Umożliwia leczenie
Zestaw technika
4
5
Umożliwia czynności techniczne
Noktowizor
3
-
Umożliwia strzelanie w ciemności z zasięgiem o jeden mniejszym

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz