O co chodzi?

O co chodzi? O taktyczną grę planszową, w której kierujesz grupą wojowników, która ma za zadanie przejąć kontrolę nad obiektem. Brzmi znajomo. Tyle że tutaj Piraci walczą z Żołnierzami Korporacji na pokładach statków kosmicznych, Technicy kradną technologię z konwojów Strażników, cała masa innych ugrupowań czai się tylko, żeby urwać coś dla siebie, a wszystko to przy salwach karabinów maszynowych i łomocie młotów wspomaganych. Piraci! W pancerzach! W kosmosie!


20110812

Materiały: Karta Oddziału

Jeszcze mały bonus: jako że pojawiły się w miarę kompletne zasady rozgrywki i tworzenia członków oddziału, żebyście wiedzieli jak to wykorzystać i gdzie, wrzucam kartę postaci do bety.
Podział jest prosty: u góry wpisujecie statystyki danego żołnierza, poniżej wszystkie mordercze zabawki, w jakie go wyposażyliście, a jeszcze niżej notujecie akcje, jakie wykonuje. Karta oddziału pomyślana jest na 80 akcji, co zostało sprawdzone podczas betatestów i kompletnie jest wystarczające - zazwyczaj rozgrywki zamykały się w trzydziestu - czterdziestu ruchach. Oprócz tego macie jeszcze licznik ran - można pisać, chociaż osobiście polecam przesuwanie jakiegoś znacznika, bo przy dłuższych i intensywniejszych starciach może się zrobić niewyraźny.
Kliknijcie w miniaturę, żeby wyświetlić kartę.



Do ściągnięcia w formacie PDF: klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz